GTD – jak zarządzać sprawnie i wydajnie zadaniami?

Codziennie wielu z Nas zmaga się z masą zadań do wykonania. Dotyczy to zarówno strefy zawodowej jak i prywatnej. Sama myśl o kolejnych sprawach przyprawia o zawrót głowy. Lista obowiązków się nie kończy, a z dnia na dzień przychodzą nowe. Zatem, jak sobie poradzić? Z pomocą przychodzi David Allen – twórca metody GTD.

3 aplikacje, które pozwolą Ci lepiej zarządzać swoim czasem

Doba ma 24 godziny i ani minuty więcej. Na dodatek dotyczy to każdego z nas. Jak więc to się dzieje, że jedni w ciągu dnia, są w stanie zrobić tak wiele – iść na zajęcia (lub tak jak teraz uczestniczyć w nich online), wyprowadzić psa, nauczyć się na zaliczenie, posprzątać i jeszcze poczyta książkę, obejrzeć film albo iść pobiegać, a inni narzekają na ciągły brak czasu, mimo tego, że przez cały dzień nie zrobili w sumie nic konkretnego… W dalszej części opowiemy Wam o 3 aplikacjach, które warto zainstalować na swoim telefonie lub/i laptopie, aby robić to co chcemy i na dodatek robić to efektywnie.

NOWY ROK – NOWY JA

Zacznę uprawiać sport, przejdę na dietę, rzucę palenie – to najbardziej popularne postanowienia noworoczne. Brzmi znajomo? A jak długo udało Ci się w nich wytrwać? Dla tych, którzy jeszcze zastanawiają się nad swoimi wyzwaniami, bądź są w trakcie ich realizacji, polecam przeczytać ten artykuł.